Activiteiten in deze categorie op 07 juni:

Vrijwilligersavond SV Marum

Beste vrijwilligers van SV Marum,

Het is met grote dankbaarheid en waardering dat we deze brief schrijven om jullie te bedanken voor jullie onschatbare inzet en toewijding aan onze club.  SV Marum is dankzij de belangeloze bijdragen van mensen zoals jullie, die bereid zijn om hun tijd en energie te geven voor het welzijn van onze voetbalclub.

Het is jullie inzet die onze wedstrijddagen tot een succes maakt, onze jeugdspelers inspireert en onze evenementen tot leven brengt. Jullie harde werk en toewijding vormen de ruggengraat van onze club en maken het mogelijk dat wij onze missie om voetbal toegankelijk en plezierig te maken voor iedereen, kunnen vervullen.

Of het nu gaat om het helpen op wedstrijddagen, het ondersteunen van jeugdtrainingen, het organiseren van evenementen of het onderhouden van onze faciliteiten, jullie inzet is van onschatbare waarde en wordt enorm gewaardeerd door ons hele team, onze spelers en de hele  S.V. Marum.

We willen jullie bedanken voor jullie doorzettingsvermogen, toewijding en enthousiasme.  Jullie zijn de ware helden van SV Marum, en we zijn ontzettend trots en dankbaar dat we met jullie mogen samenwerken.

Als blijk van onze dankbaarheid willen we jullie uitnodigen voor een speciale vrijwilligersbijeenkomst op 7 juni 2024 om 18.00 uur, waar we samen kunnen komen om jullie bijdragen te vieren en te genieten van een gezellige avond samen, wij verzorgen een gezellige BBQ en hebben nog een leuk spel in gedachten.  Wij willen graag een ouderwetse gezellige avond!

Nogmaals, hartelijk dank voor alles wat jullie doen voor SV Marum. Jullie maken echt het verschil, en we zijn ontzettend dankbaar voor jullie onvermoeibare inzet en toewijding.
Opgave kan via het formulier, komt binnenkort online.

Link opgave:

Met warme groeten,