Coronatijd: positief nieuws uit Marum.

14 september 2021 15:45

Sinds de komst van trainer Freddy Bollegraaf zit het damesvoetbal in Marum in een stijgende lijn. Onder zijn leiding is het eerste damesteam van SV Marum (derde klasse) het afgelopen (korte) Coronaseizoen ongeslagen geƫindigd in zowel de competitie (waarin uiteindelijk nog 4 wedstrijden werden gespeeld) als in de bekercompetitie (3 wedstrijden)!

Dit jaar wordt een gooi gedaan naar een plekje bij de eerste drie. Er zijn inmiddels twee oefenwedstrijden gespeeld, die met ruime cijfers werden gewonnen.

Het team heeft afscheid genomen van twee speelsters en er zijn twee talentvolle speelsters overgekomen van de MO17 (nu MO19). Bij dit team zijn nog een aantal speelsters, die aan de deur van VR1 rammelen.

Dit was voor enkele Marumer bedrijven reden om de dames in het nieuw te steken: het nieuwe clubtenue (inclusief inloopshirts) is aangeboden door Acress Accountants en Belastingadviseurs, nieuwe trainingspakken door Verzuimsupport en nieuwe tassen door Makelaardij Reinette. Door een anonieme gulle gever zijn nieuwe bidons inclusief twee bidonrekken aangeboden.

Op de foto ziet u de complete damesselectie en begeleiding, alsmede de sponsoren. Reinette van Makelaardij Reinette ontbreekt op de foto.

VRV1Sponsor.jpg