Sponsoren kleden Marum 5 aan

16 september 2021 14:15

Tijdens de seizoensopening op 11 september tegen VEV’67 zijn de nieuwe tenues en wedstrijdjassen (soft shels) onthuld.

Marum5Sponsor.jpg

De door Nienhuis Sport geleverde en gepersonaliseerde Masita shirts zijn mogelijk gemaakt door 6 sponsoren:
AOG school of managementRekavo afrekensystemenPlegt-VosBij Alex brillen&contactlenzenOpslagbox Marum self storage en Remon waterbehandeling. De wedstrijdjassen zijn mogelijk gemaakt door De 3D-tekenkamerRijschool MarumBij Alex brillen&contactlenzen, Nienhuis Sport, Opslagbox Marum self storage.

Wij zijn deze sponsoren zeer dankbaar. De wedstrijd werd overigens met 3-2 gewonnen.