Beste donateur

7 oktober 2021 8:00

Sv Marum is erg blij en trots op uw steun als donateur! Dit seizoen passen we de werkwijze aan, daarover hieronder meer.

1. U ontvangt vanaf dit seizoen GEEN donateurskaart meer.
  2. U krijgt toegang tot wedstrijden van het eerste elftal door uw naam te noemen bij de entree op ons complex. Bij de entree ligt een lijst met alle donateurs die betaald hebben.
  3. Betaling van uw jaarlijkse bijdrage vindt plaats via automatisch incasso. Deze week wordt de bijdrage voor 2021-2022 van eur 12,50 bij ongeveer 90 donateurs geïncasseerd.
  4. Indien u donateur wilt worden, of nog geen machtiging voor automatisch incasso heeft gegeven, kunt u een formulier verkrijgen bij een wedstrijd van het eerste elftal, invullen en afgeven aan een van de (donateurs) vrijwilligers. U kunt ook digitaal een formulier opvragen via email [email protected]. Tevens kunt u zich aanmelden via de website. Klik hier
  5. Voor alle overige vragen kunt u zich melden bij een van de ‘donateurs’ vrijwilligers.

Vriendelijke groeten,

Bestuur sv Marum