Clubhuis sv Marum krijgt nieuwe uitstraling door 100% sv Marum

13 oktober 2021 19:45

Net voor de Coronacrisis is de nieuwe vereniging 100% sv Marum opgericht. Deze vereniging heeft als doel om de sv Marum en haar leden te ondersteunen.

Leden betalen jaarlijks 100 euro en mogen in een ledenvergadering bepalen waar het jaarlijkse budget aan besteed wordt. Voorzitter van deze nieuwe vereniging Koert Bierman droeg afgelopen zaterdag 9 oktober officieel het eerste project over aan de voorzitter van sv Marum Ralf Buiter. Hij deed dit door het vergrote logo aan de voorkant van het clubhuis te onthullen.

Het eerste project dat aan de club is geschonken is een update van de buitenkant van het clubhuis nadat enkele jaren geleden de binnenkant al was omgetoverd in misschien wel het gezelligste clubhuis van het Westerkwartier. 100% sv Marum betaalde voor de materialen maar het waren de drie schilders uit Marum die het vrijwilligerswerk opknapten.

Beide voorzitters dankten schildersbedrijf Evert v/d Bosch, schildersbedrijf Johny Varwijk en Handelsonderneming Tieme Kiesbrink voor het werk in deze drukke tijden voor schilders. Voorzitter Bierman en zijn leden van 100% sv Marum broeden inmiddels alweer op nieuwe initiatieven waarmee de club zijn voordeel kan doen. Nieuwe leden voor 100% Marum zijn altijd welkom.

Schilders01.jpg