SV Marum J013-1 dendert door!

1 november 2021 21:00

De heren, en dame, van de JO13-1 wisten afgelopen zaterdag hun ongeslagen status in de hoofdklasse te behouden in de thuiswedstrijd tegen Be Quick Dokkum.

20211030-JO13-1.jpg

Bovenste rij v.l.n.r.: Arend van der Meulen (sponsor), Lisa Boonstra, Noud Koenes, Milan Aalders, Job Algra, Sander Aalders, Jan Aalders (sponsor)
Onderste rij v.l.n.r.: Jort Ebbens, Leandro Jager, Jasper van der Meulen, Kaja Dussel, Tom van der Meuelen, Djevani Matuankotta, Beau Waitz, Mathijs Bruns
Op de foto ontbreekt: Derek Mekkes

In het begin van de wedstrijd nam Marum direct de leiding met goed voetbal, en door een heerlijke dribbel wist Noud Koenes zich via de rechterkant vrij te spelen en uit te halen voor de 1-0. Vrij snel daarna speelde Marum door een mooie combinatie, Kaja Dussel vrij, welke de 2-0 kon maken. Na de rust betraden de spelers wederom het veld voor de bevreesde 2e helft, waarin ze het zichzelf nog wel eens moeilijk laten maken. Maar trainer Tom Boezerooy had alle spelers in de rust op scherp gezet en Marum kwam mede door het sterke verdedigingsduo, Sander Aalders en Jort Ebbens, achterin niet meer in de problemen. Uit een strakke lage corner van Marum volgde nog een eigen doelpunt en het slotakkoord kwam van Kaja Dussel, eindstand 4-0.

Het team speelde afgelopen zaterdag hun wedstrijd in hun trainingstenue welke voor de wedstrijd beschikbaar werd gesteld door Arend van der Meulen van VDM Hypotheek – en Financieel advies en Jan Aalders van Slenema & Aalders Belastingadviseurs en Accountants.

Komende zaterdag staat de uitwedstrijd tegen LSC 1890 op het programma en op 13 november wacht thuis om 9.00 uur de 1e knock out ronde voor de beker tegen 2e divisionist Drachtster Boys.