Hoofdtrainer SV Marum

31 december 2021 14:00

Voor het seizoen 2022/2023 is SV Marum op zoek naar een enthousiaste, gedreven trainer voor de eerste selectie.

SV Marum is een vereniging waar zowel prestatiegericht als recreatief gevoetbald wordt. De club heeft een hechte groep leden, vrijwilligers en supporters. De vereniging is een belangrijke ontmoetingsplek.

Het eerste elftal is een stabiele tweedeklasser en draait al een aantal jaren bovenin mee. Het team bestaat uit spelers die uit de eigen jeugdopleiding komen, in Marum wonen of zich op een andere manier met Marum verbonden voelen.

De hoofdtrainer die wij zoeken is in het bezit van een TCI/UEFA A licentie, is bezig dit diploma te halen of heeft concrete plannen om op korte termijn met de opleiding te starten. De trainer is communicatief vaardig, werkt doelgericht en herkenbaar, is zichtbaar in de vereniging en werkt gedreven aan de optimalisering  van het team en het individu.

Tot en met woensdag  12  januari 2022 kunnen belangstellenden reageren, door een motivatie en een CV te sturen naar [email protected]