EK futsal met Yoshua st Juste

16 januari 2022 13:15

UEFA Futsal EURO 2022 wordt vanaf woensdag 19 januari gespeeld in de Ziggo Dome (Amsterdam) en MartiniPlaza (Groningen).

Nadat er 31 wedstrijden zijn afgewerkt, wordt de finale op zondag 6 februari in de Ziggo Dome gespeeld. Nederland is als gastheer automatisch geplaatst voor de eindronde. In 2014 was Nederland voor het laatst actief op een eindronde, toen op het EK Futsal in Antwerpen.

Oranje Futsal speelt op het EK 2022 in groep A tegen Oekraïne, Portugal en Servië. Oranje Futsal trapt het UEFA Futsal EURO 2022 op woensdag 19 januari om 20.30 uur af met een wedstrijd tegen Oekraïne. Vervolgens speelt Oranje op zondag 23 januari om 17.30 uur tegen Portugal en op vrijdag 28 januari om 20.30 uur tegen Servië. De drie groepswedstrijden van Oranje worden gespeeld in de Ziggo Dome in Amsterdam.

EK FUTSAL LIVE TE VOLGEN

NOS

De wedstrijden van Oranje Futsal, een kwartfinale, de halve finales en de finale, zijn live te zien op TV bij de NOS. Ook worden de wedstrijden van Oranje Futsal op radio voorzien van commentaar. Daarnaast zijn een aantal wedstrijden ook online te volgen op NOS.nl en via de NOS-app*.

DAG WEDSTRIJD WAAR
Woensdag 19 januari 20:30 Nederland - Oekraïne live op tv bij NOS
Donderdag 20 januari 20:30 Italië - Finland online via NOS.nl
Vrijdag 21 januari 20:30 Polen - Kroatië online via NOS.nl
Zaterdag 22 januari 17:30 Spanje - Bosnië en Herzegovina  online via NOS.nl
Zondag 23 januari 17:30 Portugal - Nederland live op tv bij NOS
Maandag 24 januari 20:30 Finland – Kazachstan online via NOS.nl
Dinsdag 25 januari 20:30 Polen – Slowakije  online via NOS.nl
Vrijdag 28 januari 20:30 Nederland - Servië live op tv bij NOS

*Wijzigingen onder voorbehoud

UEFA.tv

Alle wedstrijden worden ook live gestreamd op UEFA.tv. De hoogtepunten van alle wedstrijden kunnen vanaf middernacht via UEFA.com worden bekeken.