De eerste editie van de familiedag SV Marum (nieuwe stijl) is een feit.

29 juni 2022 19:45

Op zaterdag 25 juni verzamelden de kabouters en jeugd (t/m JO12) zich 's ochtends op het voetbalveld voor een spellencircuit/Achtkamp. Het weer was ons goed gezind en dankzij de inzet van meerdere vrijwilligers die een team onder hun hoede namen, werd er met veel plezier en inzet meegedaan aan de diverse spellen. Met name de buikschuifbaan en het pannaveld waren zeer in trek bij de jeugd.

Klik hier voor alle foto's

's Middags deden er 8 teams mee aan het voetbal-mix-toernooi. De teams waren zo ingedeeld dat er sprake was van een representatieve afvaardiging van de brede SV Marum spelersselectie. Zo deden er zowel jongens/mannen als meisjes/vrouwen mee, waren er meerdere teamleiders op de velden te bewonderen en mochten we zelfs twee leden van het G-team in actie zien. Dit mixtoernooi welke uiteindelijk werd gewonnen door team Ajax, na een spannende finale en penaltyreeks tegen AC Milan, smaakt naar meer. We hopen volgend jaar op nog meer deelname van zowel spelers, leiders, vrijwilligers, maar bijvoorbeeld ook familieleden van de spelers, om zo nog meer het SV Marum familiegevoel te realiseren.

Op een enkele regenbui na waren de omstandigheden op deze familiedag zeer goed te noemen. Ook 's avonds toen er ca. 125 mensen aanwezig waren bij de bbq en men kon genieten van muziek van Jeff van 'Saxy Pianoshow' ging het feest buiten nog even door. Nadat voorzitter Ralf Buiter tijdens een speech het Team van het Jaar bekendmaakte (JO13-1) werd er nog een aantal uurtjes flink meegezongen met vele klassiekers uit het brede repertoire van de artiest.

De familiedag werd in ons eigen clubhuis uiteindelijk feestelijk afgesloten en al met al kijken we terug op een geslaagde dag.

Met de positieve reacties en de opbouwende verbeterpunten op zak, verwachten we dit in 2023 opnieuw te kunnen organiseren. We hopen dan op nog meer deelname bij de diverse onderdelen.

Een woord van dank aan iedereen die zijn of haar medewerking verleend heeft deze dag. Te denken valt aan de scheidsrechters, de teambegeleiders en de clubhuiscommissie (waaronder het barpersoneel), maar ook de toppers die op de dag zelf voor de geluidsversterking en het beschikbaar stellen van een partytent hebben gezorgd. Dank jullie wel!

Namens de taakbeheerders jeugdactiviteiten- en activiteitencommissie

Jannie IJbema en Martijn Smid