SV Marum en FOOX groothandel gaan driejarig partnerschip aan.

26 november 2022 14:45

Door mijn verleden bij United Soft Drinks en de fijne samenwerking toentertijd, hebben we elkaar weer kunnen vinden.

Namens FOOX Groothandel gaan we hier een breed pakket leveren.
Naast het Amstel bier, frisdranken, snoepgoed en snacks etc. hebben we hier een JACOBS DOUWE EGBERTS koffie machine geplaatst. Sv Marum is nu volledig voorzien van alle benodigdheden door 1 leverancier.

We timmeren aan de weg binnen de sport en zijn trots om deze mooie club te kunnen beleveren. Met dank aan: Bea Aardema

(Geschreven door Robbert Mekelenkamp, Verkoopadviseur bij Foox Groothandel Hoogeveen)

FOOX.jpg