SV Marum versterkt zich met Jean Pierre N’Gouan

2 mei 2023 6:00

Marum- Jean Pierre N’Gouan is volgend seizoen te bewonderen bij SV Marum. De technisch zeer vaardige aanvallend ingestelde voetballer komt over van SV Oosterwolde.

De ervaren 30 jarige inwoner van Oosterwolde heeft onder andere bij PKC (1e klasse) SC Joure ( 1e klasse ), Achilles 1894 (hoofdklasse ) en SV Oosterwolde gespeeld.

“Trainer Jan Piet Bosma en ik kennen elkaar en hij had mijn interesse gewekt nadat ik een prikkel nodig had na de corona seizoenen. Ik was, zoals vele anderen, het plezier in het spelletje een beetje verloren en heb die uitdaging nodig om die honger voor het spelletje weer aan te wakkeren.

SV Marum is een club die mij aanspreekt met hun goede en aantrekkelijke speelstijl. De sfeer bij de wedstrijden is goed en de club straalt ambitie uit. Daarnaast ken ik een groot gedeelte van de jongens en kijk er naar uit om met ze te bouwen aan de ambities”, aldus Jean Pierre N’Gouan.

2023JeanPierreNGouan.jpg