Nieuwe Hoofd Jeugd Opleidingen en ondersteunend Technisch Kader Jeugd

19 maart 2021 16:15

Het bestuur van SV Marum is verheugd te kunnen mededelen dat Niels Veenstra is aangesteld als hoofd van onze jeugdopleiding (HJO) en Ronald Vos en David Verweij als Technisch Kaderleden bovenbouw en onderbouw Jeugdopleiding.

Vanaf het seizoen 2021/2022 gaan we een volgende stap maken in het verder structureren van onze jeugdopleiding. Niels gaat als nieuwe Hoofd Jeugd Opleiding nauw samen werken met een Technisch Kader Jeugdopleiding. Dit betekent onder andere dat er voor zowel de bovenbouw, middenbouw als de onderbouw nog een apart kaderlid. Op deze manier willen we nog meer aandacht en ondersteuning geven aan de trainers en de voetballers in de verschillende leeftijdsgroepen in zowel begeleiding als ontwikkeling. Met als doel ontwikkeling en spelplezier van onze jeugd verder te kunnen verbeteren daar waar kan of nodig. De begeleiding van de doorstroming naar de volgende leeftijdscategorie of van junioren naar senioren te verbeteren. En ook onze eigen trainers binnen de vereniging te ondersteunen in hun ontwikkeling. Het Technisch Kader Jeugdopleiding wordt op de achtergrond ondersteunt in de uitvoering van het Technisch Beleid Jeugd door de Technische Commissie, Jeugdcommissie als ook de Activiteiten Commissie Jeugd. Samen met deze commissies zal het nieuwe Technisch Kader voor op het veld met alle andere betrokken zoals de trainers en andere vrijwilligers verder bouwen aan de kwaliteit van onze jeugdafdeling.

Naast David Verweij en Ronald Vos zijn wij op dit moment nog bezig met de invulling van een derde kaderlid voor komend seizoen. Zou je bij Niels, Ronald en David vanaf komend seizoen willen aansluiten als kaderlid en ben je nieuwsgierig wat het inhoudt neem dan met Niels of David contact op.

Ronald en David zijn voor velen al bekende gezichten binnen onze vereniging maar iedereen zal Niels mogelijk niet direct kennen. Niels stelt zichzelf hieronder graag nader voor;

NielsFeenstra.jpg

Mijn naam is Niels Veenstra en met ingang van volgend seizoen ben ik de Hoofd Jeugdopleiding (HJO) van SV Marum. Hiermee neem ik het stokje over van John vd Ploeg. Velen zullen mij nog niet kennen. Dat is ook niet gek, want ik ben pas 1 jaar lid. Het afgelopen seizoen was ik trainer van de JO11-1 en heb ik mij zeer kortstondig speler van het 2e elftal mogen noemen. Voor mijn komst naar Marum heb ik jaren in Groningen gewoond, maar ben opgegroeid in Emmen. Hier is mijn “voetbalcarrière” dan ook begonnen, bij DZOH. De laatste jaren kwam ik uit voor Groen-Geel in Groningen. Als trainer heb ik mijn ervaring opgedaan bij o.a. DZOH, Be Quick 1887, Actief en de KNVB.

Ik verheug met erg op komend seizoen en ik hoop dan ook van harte dat de competities weer van start kunnen gaan met zo min mogelijk beperkingen! We zitten immers op voetbal om op zaterdag ook lekker los te kunnen. In mijn rol als HJO wil ik graag een bijdrage leveren aan het verder uitbouwen van de team- en talentontwikkeling, het spelplezier van alle jeugdspelers en ondersteunen in een gezond en veilig sportklimaat.

Wij kijken uit naar de samenwerking met onze nieuwe HJO en het Technisch Kader Jeugdopleiding!

Trainers.jpg