sv Marum trots op Oranjeselectie Jeremiah St. Juste.

19 maart 2021 16:30

Voor vele jongens en meisjes een droom. Spelen voor het grote Oranje. Het is oud sv Marum speler Jeremiah St. Juste daadwerkelijk gelukt om deze droom waar te maken. Iedereen op de club is enorm trots dat hem dit gelukt is.

Het is een geweldige inspiratie voor al die jongens en meisjes met dezelfde droom. Het laat maar zien dat het gewoon kan, als talent  gecombineerd wordt met doorzettingsvermogen en winnaarsmentaliteit.

Voorzitter Buiter feliciteert Jeremiah van harte en wenst hem namens het bestuur en alle leden veel succes bij deze nieuwe mijlpaal en hoopt dat hij in een van de aankomende wedstrijden daadwerkelijk zijn debuut mag maken in het keurkorps van Frank de Boer.

RTV Noord was  er vandaag als de kippen bij om te spreken met oud ploeggenoot Rob Groefsema. Dat leverde deze leuke bijdrage op.

Bestuur sv Marum

Klik hier voor het artikel op de site van RTV Noord