Perfecto voetbal academy van start in het Westerkwartier

6 april 2021 22:00

Drie enthousiaste voetbaltrainers uit het Westerkwartier hebben de handen ineengeslagen en starten een nieuwe voetbalschool, Perfecto Voetbal Academy. Perfecto Voetbal Academy is een niet clubgebonden voetbalorganisatie. David Verweij, Jens van der Ploeg en John van der Ploeg organiseren voetbalactiviteiten en trainingen voor jongens en meisjes van 7 tot 14 jaar die zich verder willen ontwikkelen als voetballer. De website www.perfectovoetbalacademy.nl is inmiddels online. De eerste voetbaldagen organiseert de academy op 3, 4 en 5 mei 2021 in Marum.

Plezier staat voorop
Plezier in het voetbal is erg belangrijk om je te ontwikkelen als voetballer. Perfecto Voetbal Academy laat jeugdspelers uitblinken, ongeacht welk niveau. David Verweij: “Door onze methodische manier van trainen leren wij jeugdspelers om nieuwe uitdagingen aan te gaan en steeds nieuwe doelen te bereiken”.

Individuele ontwikkeling
Bij Perfecto Voetbal Academy is de individuele ontwikkeling belangrijk. Dit in tegenstelling tot trainingen bij een voetbalvereniging waar het vaak gaat om het team. De gepassioneerde trainers stellen tijdens de trainingen en activiteiten het individu centraal en zorgen er samen met de trainingsmethode voor dat iedere deelnemer zich optimaal kan ontwikkelen. Jens van der Ploeg: “We zijn alle drie ervaren trainers en onze ervaring willen we graag delen. Juist in deze tijd met alle coronamaatregelen kijken we naar wat wél kan. Beweging en sporten zijn juist nu heel belangrijk. Met de voetbal academy willen we jonge voetballers uitdagen om zichzelf te ontwikkelen. Dit doen we op een professionele manier met op en top verzorgde materialen”.

Voetbaldagen
Perfecto Voetbal Academy organiseert hiervoor speciale voetbaldagen. Tijdens deze dagen zijn er meerdere trainingen en uitdagende oefeningen waarbij de voetballers werken aan hun voetbalvaardigheden en nieuwe skills. Tussen de trainingen door is er tijd om deel te nemen aan andere activiteiten. John van der Ploeg: “Op 3,4 en 5 mei organiseren we onze eerste voetbaldagen. We hebben een mooi programma samengesteld voor jongens en meisjes tussen de 7 en 14 jaar. De voetbaldagen zijn er voor iedere voetballer en staan garant voor kwaliteit en plezier. Het maakt niet uit of je al bij een voetbalclub speelt, iedereen is welkom. We maken er samen een mooi voetbalfeest van. Na de voetbaldagen in mei gaat de academy door en organiseren zij meerdere voetbalevenementen.

Perfecto_005.JPG