Start opentraining SV Marum

9 april 2021 16:15

18 geïnteresseerde kinderen van de leeftijd van 6 tot 12 betreden afgelopen week de Velden van SV Marum.

SV Marum zet gedurende de maand April haar deuren open voor alle kinderen uit Marum en omgeving. Op deze manier maken ze kennis met de sport en de vereniging. De open trainingsmaand wordt afgesloten 14 mei met het oranje festival. Dit toernooi is toegankelijk voor alle leden en niet leden tot en met 12 jaar.

OpenTraining01.jpg

Gedurende de hele maand April is opgave mogelijk. Dus wil je je opgeven mail dan naar [email protected] onder vermelding van naam kind, geb. dd. en telefoonnummer. Ook kinderen boven de 12 zijn welkom!!!

OpenTraining08.jpg  OpenTraining06.jpg

OpenTraining05.jpg OpenTraining02.jpg