Nienhuis Sport is in een prachtige nieuwe jas gestoken!!

8 oktober 2021 14:30

Henk Nienhuis is de uitbater van Nienhuis Sport zoals U ongetwijfeld allemaal weet. Tijdens mijn bezoek aan Henk lopen er ook regelmatig klanten binnen,de melodie van de kassa herhaalt zich dan ook regelmatig. Mooiste wat je hoort is wat is dit geweldig mooi geworden,hier ben ik het roerend mee eens.

Al ruim 15 jaar weer is de winkel gevestigd in Marum en even zo lang is Henk ook Sponsor van de sv Marum. Let wel zonder sponsoren had onze mooie voetbalclub geen bestaansrecht!!

Alles wat een speler of trainer,zeg maar de club nodig heeft aan kleding of attributen het is hier verkrijgbaar.

Naast sv Marum herbergt Henk zijn assortiment ook Volleybal, Korfbal en Street dance spullen voor SDM Streetdance. Verder ook nog  bedrijfskleding. Waar Nienhuis Sport inmiddels een hele grote speler in is, is het bedrukken van kleding etc. Dagelijks ratelt de machine om de mooie teksten te bevestigen. Kwalitatief hoogwaardig en super snel uitgevoerd en geleverd.

Verder kan Nienhuis sportprijzen, bekers medailles en overige trofeeën leveren.

De volgende schoen merken zijn ook volop verkrijgbaar, Cruyff, Robey, Masita en Erima.

Verder is persoonlijk kontakt natuurlijk fantastisch met de altijd positieve heer des huizes. Het plezier spat ervan af bij Henk.

Een bezoekje aan deze sponsor en sv Marum fan maar bovenal prachtige winkel is dan ook zeer aan te bevelen.