Bekendmaking opbrengst grote club actie

19 december 2021 20:45

Zaterdag 18 december heeft Marleen Dekker namens het JAC de opbrengst van grote club actie bekend gemaakt en de cheque overhandigd aan Jacco Strik (hoofdbestuur jeugdzaken).

Dit keer niet tijdens een grootse bijeenkomst met alle verkopende spelers van SV Marum, maar bij terugkomst van de JO10-2 bij de kantine na hun laatste wedstrijd voor de winterstop. De JO10-2 heeft namelijk dit jaar de meeste loten verkocht, in totaal 275 loten wat neer komt op gemiddeld 25 loten per speler. Ze gaan na de winterstop een clinic krijgen.

In dit team speelt ook Jorrit Dekker die de prijs best verkopende speler met wel 105 loten in ontvangst mocht nemen. Hij ontving een cadeaubon van Nienhuis Sport.

Dit jaar is de opbrengst weer hoger dan voorgaande jaren en wel het mooie bedrag van

€4499,76

Het JAC zal samen met de JC om tafel om een voorstel richting hoofdbestuur te doen wat we graag willen aanschaffen voor de jeugd van dit super mooie bedrag.

De spelers die 25 of meer loten hebben verkocht zullen na de winterstop tijdens de training een cadeaubon van Nienhuis Sport ontvangen als dank voor hun inzet.

Spelers die 20 loten of meer hebben verkocht zullen via een berichtje in de team app gevraagd worden om hun email adres te sturen naar het JAC, zodat ze hun voucher met leuke acties van de grote clubactie per mail kunnen ontvangen.

GCA-02.jpg

GCA-03.jpg