ZATERDAG 25 JUNI A.S. IS HET ZOVER, DE SV MARUM FAMILIEDAG!

9 juni 2022 20:00

Aan: Alle leden, vrijwilligers, sponsoren SV Marum

ZATERDAG 25 JUNI A.S. IS HET ZOVER, DE SV MARUM FAMILIEDAG!

Namens de jeugdactiviteiten- en activiteitencommissie maken we hierbij het volledige programma bekend en vragen we om jullie enthousiaste deelname en opgave aan het ochtend-/middagprogramma en de bbq via onderstaande links . Naast actieve deelnemers zoeken we nog helpende handen voor de dag voor achter de bar, spelbegeleiding en scheidsrechters. Ook hiervoor vragen we om jullie medewerking. OPGAVE TOT UITERLIJK MAANDAG 20 JUNI A.S.

• Klik hier om jezelf of iemand anders aan te melden voor het ochtend- en of middagprogramma

Een boordevol programma met voor elk wat wils en voor jong en oud en met als belangrijkste ingrediënten  'sportiviteit, gezelligheid en vermaak'.

Het programma is als volgt;

9.00 – 10.30 uur: Spellencircuit voor de kabouters en pupillen t/m O8

11.00-12.30 uur:  Sport/spel/8-Kamp voor pupillen O9 t/m O12

14.00- 17.00 uur: Voetbal Mixtoernooi

Anders dan bij voorgaande edities, willen we het SV Marum-familie-gevoel en vooral plezier benadrukken en juist iets minder focus leggen op prestatie. Alle leden vanaf O13 tot en met de oudste senioren, maar ook vrijwilligers en sponsoren kunnen zich opgeven voor dit toernooi. De teams worden door de organisatie gemixt met de bedoeling om elk team een representatieve afvaardiging van SV Marum te laten zijn (jong en oud, JO en MO teams)

18.00-22.00 uur: BBQ en avondprogramma met muziek verzorgd door SAXY PIANOSHOW
Pianoshow.jpg

Oftewel gezelligheid, lekker smikkelen en smullen en live entertainment op deze afsluiting van het huidige voetbal seizoen. In samenwerking met Slager Blanke hebben we voor €12,50 per persoon een vleespakket met 4 stukjes vlees samengesteld met daarbij heerlijke salades en sauzen. Dit is inclusief twee consumptiemunten namens bestuur SV Marum. AANMELDEN EN BETALING VOORAF IS VERPLICHT

• Klik hier om je op te geven voor de BBQ

Belangrijke aanvullende informatie:

-Het Clubhuis is deze dag vanaf 8.00uur geopend en sluit om 23.00 uur haar deuren

-Op de SV Marum Familiedag werkt het Clubhuis met consumptiemunten voor alle dranken (koffie, thee, frisdrank, wijn en bier). Deze munten zijn die dag tegen een speciaal tarief van €1- te koop aan de bar (mixdranken zijn uitgezonderd; deze zijn tegen inlevering van 2 consumptiemunten beschikbaar).

-De keuken in het Clubhuis is deze dag geopend van 14.00-18.00uur. Bestellingen in de keuken en andere etenswaren  worden contant of met pin betaald.

Opgave

• Klik hier om je op te geven voor de BBQ en de betaling verrichten