Vertrouwens Contact Personen

23 april 2023 20:15

In het huidige tijdgewricht is het hebben van vertrouwenspersonen in een voetbalclub erg belangrijk. Onze club heeft deze zogenaamde VCP (Vereniging Contact Persoon) in het verleden aangesteld. Met het vertrek van de vorige contactpersonen zijn we een tijdje zonder geweest. Gelukkig komt hier een einde aan met de aankondiging dat Kirsten van Genne, Erwin Bandringa en Laila Boezerooij onze nieuwe Vereniging Contact Personen zijn. Zij zullen zich spoedig voorstellen en vertellen wat ze kunnen doen en hoe ze bereikbaar zijn.