Van de bestuurstafel

Vertrouwens Contact Personen

23 april 20:15  In het huidige tijdgewricht is het hebben van vertrouwenspersonen in een voetbalclub erg belangrijk. Onze club heeft deze zogenaamde VCP (Vereniging Contact Persoon) in het verleden aangesteld. Met het vertrek van de vorige contactpersonen zijn we een tijdje zonder geweest. Gelukkig komt hier een einde aan met de aankondiging dat Kirsten van Genne, Erwin Bandringa en Laila Boezerooij onze nieuwe Vereniging Contact Personen zijn. Zij zullen zich spoedig voorstellen en vertellen wat ze kunnen doen en hoe ze bereikbaar zijn.

Pubquiz 21/4

4 april 8:00  Op vrijdag 21 april a.s.Pubquiz bij SV Marum. Aanvang 20.00uur. Save the date.meer »

Kledingbeleid sv Marum

14 december 14:15  Sv Marum wil dat alle leden op wedstrijddagen er in dezelfde kleding bij lopen. Die eenduidige uitstraling willen we realiseren via de kledinglijn die wij binnen de club opstellen. Op deze wijze realiseren wij als vereniging dat we met elkaar een verzorgde uitstraling hebben en een uitstaling van gelijkwaardigheid van alle leden van onze vereniging.meer »