Mix voetbaltoernooi, bbq en live muziek op zaterdag 24 juni a.s.
Evenals vorig jaar is er ook deze keer aan het einde van het voetbalseizoen een mooie afsluiting die we als SV Marum met elkaar willen vieren.

Op zaterdag 24 juni a.s. wordt er opnieuw een gemengd voetbaltoernooi georganiseerd (7 x7 of 8 x 8) voor actieve en niet-actieve leden voor de jeugd vanaf O13, senioren-teams, vrijwilligers en sponsoren) van 15.00-18.00 uur. Aansluitend  is er een BBQ en live-muziek tot 21.00 uur. Tevens is er een activiteit voor de jeugd tot en met 012 in de vorm van springkussens welke om 14.00uur klaar zullen staan.

Voor de BBQ inclusief vlees, stokbrood, sauzen en salades geldt een bijdrage van €15,- en deze is inclusief twee consumptiemunten namens de voetbalclub.

Overige consumpties deze dag zijn tegen contante betaling (cash/pin) te krijgen, hiervoor geldt een speciale prijs van €1,50 (bier/fris/wijn, dus exclusief mixdranken).

Via de diverse links hieronder vragen we om een keuze te maken voor welke activiteiten jullie je willen opgeven. Zo zoeken we ook vrijwilligers die een bardienst kunnen en willen draaien en scheidsrechters voor tijdens het mix toernooi.

Voor het mixtoernooi geef je je individueel op en wordt de samenstelling van de groepen en poules door de organisatie verzorgd. Doel is daarbij om in elk team een afvaardiging van de diverse JO, MO en seniorenteams te krijgen, aangevuld met vrijwilligers en sponsoren.

Programma:
Vanaf 14.00 uur: Springkussen voor jeugd tot en met JO12
Vanaf 15.00 uur: Mix voetbaltoernooi
Vanaf 18.00 uur: BBQ en Live Muziek

Alvast bedankt voor jullie aanmelding en deelname op zaterdag 24 juni a.s.

Namens de activiteiten- en jeugdactiviteitencommissie.

Opgave

• Klik hier om jezelf of iemand anders aan te melden.
  • Klik hier om je op te geven voor de BBQ en de betaling verrichten