Jelle De Lange van VVI per direct naar SV Marum

6 oktober 2022 20:30

Marum- Jelle de Lange is komend weekend, als speler van SV Marum, te bewonderen op sportpark de Holten. SV Marum speelt dan thuis tegen Velocitas uit Groningen. De Lange maakt de overstap van VVI uit Idskenhuizen naar SV Marum.

jelledelange.jpg

De 26 jarige Fries is veranderd van werkgever en kan om die reden per direct aanschuiven bij de selectie van hoofdtrainer Jan Piet Bosma. ‘Ik ben nu in Leek werkzaam als leraar lichamelijke opvoeding bij RSG de Borgen en woon in Groningen. Daardoor is het voor mij onmogelijk geworden om nog uit te komen voor VVI Idskenhuizen. Hiervoor was ik werkzaam in Bolsward’, aldus de Lange.

‘Dit is voor onze selectie een mooie, plotselinge versterking en daar ben ik als trainer zeer content mee’, vertelt Jan Piet Bosma.

SV Marum is een club die mij al jaren aanspreekt met hun goede en aantrekkelijke speelstijl. Een prima sfeer na elke wedstrijd, dat is altijd mijn ervaring als tegenstander geweest’, besluit de rappe buitenspeler.

SV Marum is samen met VV Kollum  koploper in de 2de klasse L.