Academy

Met de SV Marum Academy willen we onze jeugdleden de mogelijkheid geven om hun voetbalkwaliteiten nog verder te ontwikkelen. Alle jeugdleden van SV Marum zijn welkom om zijn of haar talenten verder uit te bouwen.

Er wordt getraind in kleine groepen met veel individuele aandacht. De trainingen worden gegeven door ervaren trainers en spelers van het 1e elftal. Er wordt gestart op 1 maart 2019 en het programma ziet er als volgt uit:

Jo 8 t/m 13 en Mo 11 t/m 15
De oefenstof is altijd met bal en alle basisprincipes van het voetbal krijgen aandacht. De meeste aandacht gaat uit naar techniektraining. De oefenvormen worden aangepast aan de leeftijd en het niveau van de spelers.

Huiswerk
De trainers geven de jongens en meisjes ook huiswerkoefeningen mee. Dit gebeurt met behulp van de VTON Play app die gedownload kan worden. Elke dag even 10 minuten oefenen om het geleerde er nog beter in te slijpen.

Keepers
Ook keepers kunnen zich opgeven. Tijdens de training ligt hierbij het accent op andere eigenschappen dan tijdens de regulieren training.

Jo 15 t/m 19 en Mo 17
Het programma zal bestaan uit 4 training + een toernooi/wedstrijd als afsluiting. Tijdens de trainingen zal de nadruk liggen op het verbeteren van de handelingssnelheid. Er zal op 3 factoren worden getraind namelijk:
- Technische handelingssnelheid
- Fysieke handelingssnelheid
- Tactische handelingssnelheid

Daarnaast zullen er linie specifieke trainingen worden gegeven waarbij allerlei aspecten van verdediging, middenveld en aanval na voren komen. Door individuele aandacht en het creëren van wedstrijdsituaties met veel herhalingen kan er snel resultaat worden behaald.

Trainingsdata
Informatiebijeenkomst:

Eind toernooi/wedstrijd:

Groep 1:
Groep 2:

*Tijden kunnen nog wijzigen

SV Marum Academy

Dit formulier is niet meer actief