Wordt jij onze nieuwe Bestuurslid Jeugdzaken?

29 december 2022 14:30

Na 8 jaren met veel plezier actief geweest te zijn in de jeugd als trainer, leider en nu bestuurslid ga ik graag wat meer vanaf de zijlijn genieten van de jeugd.

Ik kijk terug op mooie ontwikkelingen en ervaringen. Er staat al veel moois maar in de dynamiek bij de jeugdafdeling blijft er tegelijkertijd ook altijd genoeg te doen en dan is het na deze periode ook goed dat er weer nieuwe energie mag komen.

Kortom wij zijn op zoek naar een enthousiaste persoon die zich betrokken voelt bij de vereniging en dan in het bijzonder de jeugdafdeling van sv Marum. Als bestuurslid jeugdzaken werk je nauw samen met je collega bestuursleden om op bestuursniveau de vereniging in eerste instantie in de breedte te besturen. Maar met je portefeuille jeugdzaken ben je daarnaast ook verantwoordelijk voor de gehele jeugdafdeling en word je geacht om alle belangen van het jeugdvoetbal, zowel binnen als buiten de vereniging zo goed mogelijk te behartigen.

Zie jij hier voor jezelf een rol in weggelegd om samen met het bestuur, jeugdcommissie, technische commissie en Hoofd Jeugdopleiding nauw samen te werken aan de verdere ontwikkeling van de vereniging en jeugd en wil je meer weten geef je interesse dan aan en leg eventueel contact om weer te weten te komen.

Als het snel mag lukken om iemand te vinden dan kunnen we bij een mogelijke kandidaat samen in het voorjaar werken aan de overdracht voor naar het nieuwe seizoen 2023/2024.

Interesse en wil je meer weten mail dan naar [email protected].

Jacco Strik
Bestuurslid Jeugdzaken sv Marum