Ledenvergaderingen + PubQuiz voor leden van 100% SV Marum.

14 februari 2023 14:30

Best lid van 100 % Sv Marum, supporter / liefhebber,
Zoals u van ons gewend bent, geven wij graag een update aan onze leden over de ontwikkeling van 100 % SV Marum. Bovendien maken we van de gelegenheid gebruik om u uit te nodigen voor onze jaarlijkse ledenvergadering op 17 maart aanstaande.

Nog steeds ontvangen wij nieuwe aanmeldingen van leden die graag willen bijdragen aan onze voetbalclub. Het aantal leden van 100 % SV Marum is weer verder gestegen! Op dit moment heeft 100 % SV Marum 75 leden wat betekent dat we als leden van 100 % SV Marum opnieuw financieel het verschil kunnen maken.

Op de ledenvergadering wordt altijd door onze leden een keuze gemaakt voor de jaarlijkse besteding van ons geld. In het verleden hebben wij het clubhuis aan de buitenkant volledig opgeknapt met een moderne coating inclusief logo en afgelopen jaar is de muziekinstallatie in het clubhuis vernieuwd en ook om het hoofdveld hebben we een nieuwe geluidsinstallatie kunnen aanbieden aan onze voetbalclub.
Nu is het tijd voor het opnieuw plannen van een ledenvergadering met daaraan gekoppeld een gezellige avond voor alle leden van 100 % SV Marum.

We willen u van harte uitnodigen voor

Vrijdagavond 17 maart om 20.00 uur

voor een ledenvergadering in ons clubhuis met aansluitend een pubquizz met een hapje en een drankje. Ten behoeve van de organisatie is het van belang dat je tevoren aangeeft of je aanwezig zult zijn door middel van een mailtje aan [email protected]

Ter voorbereiding op de ledenvergadering willen we u vragen actief mee te denken en wellicht te pitchen voor een juiste besteding van de contributiegelden van 100 % SV Marum. We rekenen op een grote opkomst en vele ideeën en pitches. Uw bijdrage/contributie voor het seizoen 2022-2023 zal omstreeks 25 februari via een automatische incasso worden geïnd.

Namens het bestuur,

Koert Biermann