JO 12-2 ongeslagen kampioen AH toernooi JO 12.

12 juni 2023 15:45

Zaterdag 10 juni vertrok de jo12-2 ‘smiddags naar het AH toernooi in Gorredijk. Daar aangekomen een plekje uitgezocht in de schaduw zodat we daar de opstelling konden bespreken. We hadden 4 wedstrijden voor de boeg deze middag en in deze hitte was het belangrijk nog meer over te spelen en krachten te verdelen over de wedstrijden.

AH-ToernooiJO12-2.jpg

1e wedstrijd tegen Gorredijk. Eerst even zoeken en kijken hoe speelt deze tegenstander.
Na een mooie wedstrijd de 1e winst te pakken.

2e wedstrijd tegen Blauw- wit. Voor ons een onbekende tegenstander. Maar dat is ook leuk aan een toernooi. De wedstrijd ging gelijk op en er zaten leuke duels tussen.  Na 20 minuten hadden we de 2e winst (2-1)te pakken.

We gingen gelijk op met ONT onze 3e tegenstander alleen hadden zij een hoger doelsaldo. Dat het een lastige wedstrijd ging worden hadden we al snel in de gaten omdat ze met veel voorin spelen en snel schakelen, maar dat bood voor ons ook kansen voorin. En dat bleek ook zo te zijn  een counter in het begin van de wedstrijd zorgde ervoor dat we op voorsprong kwamen. Nu was het zaak om achterin alles op orde te houden Het waren nog 15 hele lange minuten maar na het fluitsignaal ook deze wedstrijd (0-1) gewonnen.

Nog 1 wedstrijd te gaan.
Bij winst of gelijk spel kampioen. De laatste wedstrijd tegen VV heerenveen hier hadden we in de competitie ook al eens tegen gespeeld. Ondanks de hitte en de vermoeidheid inmiddels hebben ze nog 1x alles gegeven en dat resulteerde in een 3-1 overwinning.

Een mooie beker en foto mee naar huis. Iedereen was super trots wat ze hebben bereikt deze middag met het team.