Twee mooie clubs met dezelfde doelstelling, is de start van deze unieke samenwerking tussen SV Marum-VV Westerkwartier

14 juni 2023 14:15

In de vorm van een fusieteam gaan de meiden van SV Marum en VV Westerkwartier gezamenlijk de competitie in. Het succes op het veld moet nog blijken, maar een succesvolle samenwerking kunnen we bij deze al afvinken.

MO13-01_2.jpg

De prettige samenwerking tussen de jeugdcommissies en de jeugdtrainers maakt dat de totstandkoming van het fusieteam soepel is verlopen en het enthousiasme des ter groter is geworden. Ook de bereidwilligheid en het enthousiasme van de leden en ouders maakt dit proces tot een succes. Mooie woorden van Lisette van der Velde, Secretaris van VV Westerkwartier: wij kijken met trots terug op de totstandkoming van de samenwerking en zijn zeer content met het verdere verloop. Twee verenigingen die gezamenlijk de meiden van MO13 weer een gelijkwaardige competitie kunnen bieden, dat is toch fantastisch! Het geeft de meiden weer het plezier in het voetballen en dat is wat ze verdienen. We maken de verbinding met de naburige vereniging en kunnen op maat een team vormen. In deze kennen we alleen maar winnaars. Adrie Oosterhof van SV Marum, lid van de jeugdcommissie, spreekt ook alleen maar lof uit als het gaat om het “nieuwe” meiden team. De eerste fusie ervaring is als prettig ervaren, het smaakt naar meer wanneer het voor de leden en de vereniging positief bijdraagt aan het voetbalplezier.  Eveneens als VV Westerkwartier vinden wij het fantastisch dat de meiden die onder dreigden te sneeuwen, in het nieuwe seizoen het veld weer in kunnen voor een lekker potje voetbal.

De aftrap en kennismaking van de teamleden vond maandagavond plaats in de vorm van een gezamenlijke training onder leiding van Thea van Dooren, Vion Drijfhout en Sandra Veenstra. Er is gelijk fanatiek getraind en na afloop, onder het genot van wat lekkers, is de laatste informatie gedeeld met de leden, ouders en andere betrokkenen. De ouders geven deze avond ook aan dat het belangrijk is dat de meiden kunnen voetballen in een gezellig team, en dat is waar we het voor doen.

Door de handen in één te slaan is het doel van beide verenigingen bereikt!

Namens de gezamenlijke jeugdcommissies veel succes in het veld & maak er een mooi seizoen van!

MO13-02.jpg
MO13-03.jpg