SV Marum ontvangt nieuwe trainingsdoeltjes en onkruidmachine van 100% SV Marum

12 september 2023 12:30

Ieder jaar kiezen de leden van de vereniging 100% SV Marum een bestemming waaraan zij hun financiƫle bijdrage leveren. Eerder werd op deze wijze het gehele clubhuis aan de buitenzijde opgeknapt en van een mooi logo voorzien.

IMG-20230909-WA0018.jpg

Vorig jaar werd een nieuwe muziekinstallatie aangeboden, zowel in het clubhuis als rondom het hoofdveld.

Dit jaar krijgt de voetbalclub nieuwe trainingsdoeltjes en een onkruidmachine.

IMG-20230909-WA0022.jpg

Voorzitter Ralf Buiter namens de voetbalvereniging: “Geweldig dat wij als SV Marum op deze manier ondersteund worden. De trainingsdoeltjes zijn een aanwinst voor de oefenstof en voor de onderhoudsploeg komt de onkruidmachine goed van pas voor onze vrijwilligers!”

Koert Biermann namens het bestuur van 100% SV Marum: “Nog steeds neemt ons ledenaantal toe en hebben we inmiddels al meer dan 85 leden mogen begroeten! We hebben hiermee een goed format gevonden waarmee we onze prachtige voetbalclub structureel kunnen ondersteunen door het aanbieden van een aanzienlijke jaarlijkse materiële gift.”

onkruidborstelmachine01.jpg