SV Marum verkoopt loten met de Grote Clubactie

19 september 2023 14:15

Dit jaar doen wij weer mee met de Grote Clubactie. Wij zetten ons in voor activiteiten voor de jeugd van SV Marum en willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen.

Een lot kost €3,- per stuk. Hiervan gaat 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas. De start van de landelijke lotenverkoop is op zaterdag 23 september. Koop lootjes en help ons het doel te behalen. Daarnaast maak je kans op mooie prijzen! Een echte win-win situatie dus.

Online verkopen en eventueel via een verkoopboekje met QR-code
Onze jeugdleden verkopen loten via een online verkooppagina die makkelijk te delen is via Whatsapp en sociale media met familie, vrienden en kennissen. Daarnaast is het ook mogelijk om loten te verkopen via een verkoopboekje voor de leden die dit graag willen. Wanneer je een verkoopboekje wilt ontvangen, klik dan op deze link. Zaterdag 23 september ontvangt u via de mail de persoonlijke QR-code en kunt u van start gaan met de digitale verkoop.

We doen het samen
Ook dit jaar ontvangt iedereen 1 persoonlijke QR-code per gezin (en indien gewenst een verkoopboekje) en zijn we met alle jeugdleden van SV Marum (t/m O15) één GROOT team.

Vorig jaar is het gelukt om met dit grote team het prachtige bedrag van € 4.438,08 op te halen. Ook dit jaar hopen we ons doel te behalen met steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving!

Doel
ORCode.jpgHet doel, activiteiten voor de jeugd van SV Marum, is een prachtig doel. Omdat we 1 groot team zijn,  horen we graag van u of uw kinderen waar de opbrengst het beste aan besteed zou kunnen worden. Dit mag een activiteit zijn of iets wat het team nodig he

eft. U kunt uw suggestie doen via onderstaand mailadres.

Succes met de verkoop!

Voor vragen kunt u mailen naar [email protected]