100% SV Marum verwelkomt 90e lid

20 september 2023 9:30

Vorige week hebben we u al mogen informeren over de bestemmingen van 100% SV Marum van het afgelopen seizoen: SV Marum ontvangt nieuwe trainingsdoeltjes en onkruidmachine van 100% SV Marum

SV Marum ontvangt nieuwe trainingsdoeltjes en onkruidmachine van 100% SV Marum

Nog steeds neemt ons ledenaantal toe en hebben we inmiddels al 90 leden mogen begroeten. De doelstelling van 100 leden nadert.

Het 90e lid is niet zomaar iemand, want we zijn zeer verheugd dat we “Mister SV Marum” Jacob IJpma hebben mogen verwelkomen als lid.

JacobEnKoert.jpg

Voorzitter Koert Biermann: “Super dat Jacob zich bij 100 % SV Marum heeft aangesloten. Wederom een echte SV Marum coryfee die met een bijdrage onze voetbalclub steunt en stimuleert”.

Als je nog mensen in je omgeving kent die SV Marum die op deze wijze willen ondersteunen, dan zijn ze van harte welkom voor een informatief gesprek.

Sportieve groet,

Bestuur 100% SV Marum,