100 % SV Marum maakt investering in de toekomst mogelijk!

21 februari 2024 12:15

Op 9 februari werd de jaarlijkse algemene ledenvergadering van 100 % SV Marum georganiseerd, met aansluitend een pub-quizz voor leden en partners.

foto2.png

Met een bijzonder grote opkomst werd het een goede, gezellige en waardevolle avond waarbij meerdere generaties elkaar in samenhang hebben ontmoet.

Op de ledenvergadering wordt altijd door onze leden een keuze gemaakt voor de jaarlijkse besteding van ons geld. In het verleden hebben wij het clubhuis aan de buitenkant volledig opgeknapt met een moderne coating inclusief logo, de muziekinstallatie in het clubhuis en bij het hoofdveld vernieuwd, een borstelmachine tegen onkruid aangeschaft en licht-metalen trainingsdoeltjes ten behoeve van (jeugd-) trainingen aangekocht. Bovendien werd een leuk bedrag gereserveerd voor aankleding van de overkapping.

Ook dit jaar werd door onze leden gepitched voor een bestemming van onze bijdrage. Na diverse ‘pitches’ en constructieve discussies werd besloten om het komend jaar een grote robotmaaier aan te schaffen én wordt er geïnvesteerd in het aanbrengen van een akoestisch plafond in ons clubhuis.

En dan nog even dit: Inmiddels heeft de vereniging 100 % SV Marum 97 leden! Uiteraard moeten we komende periode over de 100 heen… Voor ons 100ste lid heeft het bestuur een leuke verrassing in petto, dus meld je aan!

Namens het bestuur,

Koert Biermann   Emile Hilgenga   Johan Rudolphus   Gerard van der Ploeg   Koen van der Meulen

foto1.png