Op zoek naar gepassioneerde vrijwilligers

3 april 2024 12:30

Beste voetballiefhebbers en supporters van SV Marum,

Ben jij klaar om een actieve rol te spelen bij onze club en tegelijkertijd de passie voor voetbal te delen met gelijkgestemde fans? Dan hebben we een geweldige kans voor jou!

We zijn op zoek naar gepassioneerde vrijwilligers die ons willen ondersteunen achter de bar op zaterdag, van 13:00 tot 19:00 uur. Dit is niet alleen een kans om deel uit te maken van de bruisende sfeer van onze club, maar ook om een verschil te maken door bij te dragen aan het succes van onze activiteiten.

Als vrijwilliger bij SV Marum zul je niet alleen drankjes schenken, maar ook betrokken zijn bij keukenwerkzaamheden en ervoor zorgen dat onze club een gastvrije en gezellige omgeving blijft voor alle voetballiefhebbers. Of je nu een doorgewinterde voetbalfan bent of net begint met het volgen van de sport, jouw inzet is van onschatbare waarde!

Wil je deel uitmaken van ons team en je liefde voor voetbal met ons delen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] of whatsapp 06 - 29210797 met je beschikbaarheid en eventuele vragen die je hebt. Samen kunnen we onze club naar nieuwe hoogten tillen!
Bedankt voor je enthousiasme en je bereidheid om je passie voor voetbal met ons te delen.

Met vriendelijke groet

Dorinde, Ronald, Bea en Ferry