Weet u wat stichting Leergeld doet?

2 april 2019 19:45

Wil uw kind graag voetballen bij S.V. Marum? Bent u zelf niet in staat het lidmaatschap te betalen? Het jeugdsportfonds kan een lidmaatschap vergoeden.

Leergeld zet zich in voor schoolgaande kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar uit gezinnen met minimale financiële middelen, die vanwege gebrek aan financiële middelen niet mee kunnen doen met hun leeftijdgenootjes.

Ouders of verzorgers van deze kinderen kunnen een beroep doen op hulp van een lokale stichting Leergeld indien zij bepaalde binnen- of buitenschoolse activiteiten voor hun kinderen niet kunnen betalen en een aantoonbaar besteedbaar inkomen hebben dat beneden 120% van het bijstandsniveau ligt.

Info:
Mail: [email protected]