Nieuwsbrief Trots van het noorden

26 november 2018 20:30

Acties en evenementen vanuit het Amateurconvenant

Voor 10 euro naar FC Groningen-NAC Breda!

Zondag 2 december speelt FC Groningen een thuiswedstrijd tegen NAC Breda. Aanvang van de wedstrijd is 16.45 uur.
Partnerverenigingen uit Friesland en Drenthe kunnen bij deze wedstrijd gebruik maken van de 10-euro kaartenactie.

Partnerverenigingen uit Groningen hebben bij de wedstrijd FC Groningen-Heracles Almelo de mogelijkheid om gebruik te maken van de 10-euro actie.

Kaarten bestellen kan heel eenvoudig via de persoonlijke kaartverkoop pagina van de club welke bekend is bij de contacpersoon van de club.

​VOETBALTECHNISCHE BIJEENKOMST: ONTWIKKELEN VAN JEUGdTRAINERS

In het seizoen 2018-2019 organiseert de Opleiding van FC Groningen speciale themabijeenkomsten voor jeugdtrainers, teambegeleiders en betrokkenen bij het jeugdvoetbal in Noord-Nederland. Tijdens deze bijeenkomsten gaan experts van FC Groningen aan de hand van praktijkvoorbeelden aan de slag met specifieke thema's die spelen binnen het jeugdvoetbal.

De eerstvolgende bijeenkomst is op maandag 3 december en vindt plaats bij sv Bedum. Het thema van die avond is ‘hoe kan ons kader bijdragen aan spelplezier en ontwikkeling’.
Aanmelden voor deze bijeenkomst kan door ............................

Klik hier voor de volledige nieuwsbrief