Rollade en droge worsten actie SV Marum op vrijdag 30 november 2018

26 november 2018 20:45

rollade/worsten actie clubhuis,
Rollade en droge worsten actie SV Marum op vrijdag 30 november 2018

Op vrijdag 30 november a.s. wordt weer de traditionele rollade en droge worsten actie gehouden. Ook deze keer in samenwerking met Keurslager Jan Willem Blanke. Jeugdleden van SV Marum gaan langs de deuren om de rollades en worsten aan de man te brengen. De opbrengst zal worden besteed aan jeugdactiviteiten van onze club.

Koop uw rollade-en droge worsten bonnen dus a.s. vrijdag 30 november.

U kunt de jeugd vanaf 18:00 uur aan de deur verwachten en gelieve contant betalen.

De prijzen van de rollades(half om half a 1 kg) zijn € 12,50 per stuk en de worsten kosten € 6,- per twee stuks.

Wilt u ook een heerlijke rollade of droge worsten bestellen? Mail dan naar [email protected]