Analyse van de SV

28 november 2018 14:30

Wij zijn Henrike Bakker en Arianne Bakelaar, studenten op de bachelor opleiding Sportkunde aan de Hanzehogeschool Groningen. Komende 8 weken zullen wij de club gaan analyseren en een organisatieadvies uitbrengen.

Gedurende deze weken zullen jullie ons regelmatig op de club zien. Wij zullen verschillende trainingsdagen en wedstrijddagen aanwezig zijn, interviews houden en enquêtes afnemen. Hiervoor gebruiken wij methodes die we op school leren.
Om meteen van deze mogelijkheid gebruik te maken, willen wij jullie vragen om de onderstaande enquête in te vullen. Dit helpt ons om een goed beeld te krijgen van de vereniging.

Klik hier om de enquête in te vullen

Wij kijken uit naar de samenwerking met de club en hopen aan het eind van dit project met een goed organisatieadvies te komen waar de vereniging iets aan zal hebben.
Mochten jullie vragen of ideeën hebben kunnen jullie ons altijd aanspreken op de club of een mailtje sturen naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,
Henrike Bakker & Arianne Bakelaar