Gert Groefsema en Johan Mulder verlengen hun contracten bij S.V.MARUM

10 december 2018 21:15

In navolging van contractverlenging met hoofdtrainer Jan Mulder zijn ook Gert Groefsema en Johan Mulder nog minimaal voor 1 jaar verbonden aan “hun” S.V. Marum.

Gert Groefsema is inmiddels alweer jaren actief bij S.V. Marum, “Hij is een alleskunner” zegt voorzitter Neef. Eind jaren ’80 is Gert begonnen als voetballer bij de 1ste selectie op zondag, en zat vervolgens jaren in het jeugdbestuur, actief lid van “de vrienden van S.V. Marum” ( tegenwoordig de activiteitencommissie genaamd), jeugdtrainer/leider van o.a. Jeremiah st Juste ( Feyenoord ) en vele andere spelers van ons huidige 1ste selectie. Vervolgens is Groefsema enkele jaren trainer van dames 1 geweest. Tegenwoordig is hij als assistent- hersteltrainer en verzorger actief binnen de club.

Johan Mulder geboren en getogen in Aduard, waar hij als keeper vele jaren actief is geweest voor SV Aduard, destijds acterend op 2de klasse niveau. Toen Mulder naar Marum verhuisde heeft hij nog vele jaren het doel van S.V. Marum 1 verdedigd. Ook Johan is zeer betrokken bij de club, zo is hij al jaren actief voor de jeugdafdeling waar hij samen met Gerard van der Ploeg het technische hart vormt. Daarnaast is hij nog leider van JO-14 en sinds vele jaren neemt hij onze selectie-keepers onderhanden.

“Wij zijn erg tevreden over het functioneren van beide heren, dus niets staat ons in de weg om met beide trainers te blijven samenwerken” aldus Simon Neef.