SV Marum vr 1 in 2de ronde van LV gala Leek

24 december 2018 12:00

De vrouwen 1 van SV Marum zijn door naar de volgende ronde van het leeksterzaalvoetbal toernooi, deze 2de ronde wordt afgewerkt op donderdagavond 3 januari as vanaf 18u.

Onder de bezielende leiding van Jurn Wagenaar en Tom Boezerooy gingen de dames uitstekend van start in hun openingswedstrijd tegen de “gastvrouwen” van TLC uit Leek, deze wedstrijd werd nl. omgezet in een mooie 1-5 overwinning ( doelpuntenmakers Laila Boezerooy 4x en Danielle Bijzitter 1x ) In de 2de wedstrijd waren de vrouwen van VAKO Vries de tegenstanders, deze strijd werd beslist door een fantastisch doelpunt van Alied Schuiringa ( 1-0 ) hierdoor waren onze dames al zeker van plaatsing naar de 2de ronde en daardoor mocht de laatste wedstrijd in poule D nog verloren gaan want tegen EKC uit Eenrum ( vorig jaar nog verliezend finalist ) werd met 2-1 verloren ( doelpunt Laila Boezerooy ).

U bent allen welkom op donderdag 3 januari vanaf 18u om de vrouwen aan te moedigen in hun strijd om de finaleplaatsen.