SV Marum 1 ook door naar 2de Ronde LV Gala Leek.

30 december 2018 14:15

Naar verwachting hebben ook de mannen zich weten te plaatsen voor de 2de ronde van het Leekstervoetbalgala in Leek, de allereerste wedstrijd ging alleen verloren, tegen de gastheren uit Leek kregen de manschappen van gelegenheidscoach Simon Neef met 1-0 klop, daarna volgden er 3 overwinningen op rij.

In de 2de wedstrijd was RWF uit het naburige Frieschepalen de tegenstander, de friezen werden getrakteerd op een 4-1 nederlaag door doelpunten van Jasper Siepelinga 2x Noel Kailola en Tom Boezerooy beiden 1x

VV Opende werd in de 3de wedstrijd aan Marum gekoppeld, de “grensbewoners” kregen geen vat op onze manschappen door Marc Oldewarris 2x, Noel Kailola, Daan Assink, Jasper Siepelinga en Tom Boezerooy werd het een vrij gemakkelijke 1-6 overwinning.

Ook de laatste match werd gewonnen, door doelpunten van Tom Boezerooy (2x), Noel Kailola, Daan Assink en Haye van der Molen werden “de zware jongens “ van Veenhuizen met 5-1 uit het toernooi geschoten.

Met 9 punten uit 4 wedstrijden eindigt SV Marum dus op een 2de plaats achter het organiserende TLC.

De 2de ronde in sportcentrum Leek is op zaterdag 5 januari 2019, tot dan….