Sv marum soeverein door naar finaleavond

6 januari 2019 15:15

Leek- het is SV Marum wederom gelukt om een plek voor de finale-avond te behalen

in een bomvolle sportcentrum in Leek werd de eerste wedstrijd met maar liefst 5-1 gewonnen van NEC Uit Delfzijl gecoacht door Kees Pranger, (doelpunten van Tom Boezerooy (2x ) Noël Kailola, Jasper Siepelinga en Jurn Wagenaar)

In de 2de wedstrijd keek marum al vrij snel tegen een 0-1 achterstand aan, nadat de rappe Boezerooy de gelijkmaker produceerde kreeg Assink een terechte rode kaart, daardoor moest Grijpskerk komen maar marum counterde uiteindelijk naar een 4-1 overwinning door goals van Haye vd molen, Marc oldewarris en Daniël laturiuw

De laatste wedstrijd tegen Vako uit Vries moest afgewerkt worden zonder de geschorste Assink ( hij werd vervangen door Ralph Oosterhoff) De Marummers keken in deze match al snel tegen een 2-0 achterstand aan, door enkele omzettingen en wat tempoversnellingen kon deze laatste poulewedstrijd uiteindelijk met 3-5 gewonnen worden door doelpunten van Marc Olderwarris ( 2x ), Jasper Siepelinga, Daniël Laturiuw en nieuwkomer Ralph Oosterhoff.

Volgende week zaterdag 12 januari spelen de mannen van coach Simon Neef hun kwartfinalewedstrijd tegen HFC Uit Hoogkerk. De kaartverkoop is inmiddels in volle gang. Tot volgende week.