PUBQUIZ WEDEROM GROOT SUCCES

18 maart 2019 19:15

Vrijdag 15 maart jl. streden maar liefst 19 teams om de prijzen tijdens de inmiddels alweer 4de editie Pubquiz SV Marum die wederom goed georganiseerd werd door de activiteitencommissie ( Erwin, Laila, Angela, Joze, Andre, Danielle, en Kyra ).

In een zeer goed gevuld clubhuis kregen de deelnemers vragen voorgeschoteld uit diverse categorieën zoals: geschiedenis, sport, algemene kennis, oude foto’s herkennen, raden van bijnamen, muziekfragmenten en vragen over reclameslogans en regionale voetbalclubs.

Team Snollebollekes bestaande uit Mark, Arnold, Martijn, Marius en Anco werden uiteindelijk winnaar.