Help Henk ten Hage naar Nederland

22 maart 2019 19:45

Leden, supporters en alle betrokkenen bij SV Marum. Kort geleden zijn wij erg geschrokken als club zijnde door het nieuws van ons oud-speler en trouwe supporter Henk ten Hage.

Samen met Gerda gingen ze voor een nieuw avontuur in Duitsland. Wat zo mooi begon, is geëindigd in een groot drama. Momenteel is er een inzamelingsactie gaande "Help Henk naar Nederland". Het zal geweldig zijn als u uw steentje kan bijdragen, ze zijn er bijna maar nog niet helemaal! Lees hier onder het verhaal van wat er is gebeurd met Henk, wat de huidige situatie is en waarom deze inzamelingsactie wordt gehouden, tevens kunt u via de onderstaande link een donatie doen.

Namens SV Marum wensen wij Henk en zijn vrouw Gerda en natuurlijk alle familieleden veel sterkte toe de komende tijden!

Klik hier wanneer je wilt helpen