Het is gezellig op de club

9 april 2019 20:00

Elke zaterdag is het een drukte van jewelste op de club. Van ’s morgens 8.00 tot laat in de middag worden er verschillende wedstrijden gespeeld door jong en oud.

Het is een komen gaan van spelers, hun ouders en opa’s en oma’s die met veel plezier rond de velden staan. Daarnaast zijn er op een voetbalzaterdag heel veel mensen die ondersteunende werkzaamheden doen. Waar zouden we zijn zonder gastdames, barpersoneel, wedstrijdsecretariaat, spelleiders, trainers en leiders.

Om een club met 421 spelende leden in 31 teams goed te laten functioneren is een goede organisatie nodig. S.V. Marum heeft er voor gekozen om te werken met verschillende commissies met een Taakbeheerder als gesprekspartner van het hoofdbestuur. Deze Taakbeheerders werken samen met een groep vrijwilligers. Waarschijnlijk bent u al door de Taakbeheerder uitgenodigd om een vrijwilligerstaak uit te voeren waarvoor u zich hebt aangemeld en anders wordt u op korte termijn uitgenodigd. Deze werkwijze leidt er toe dat iedereen zijn steentje kan bedragen. Mocht het zo zijn dat u, volgend seizoen, graag een andere taak wilt doen laat ons dat dan weten via [email protected]

Nieuwe leden en ouders van jeugdleden die zich aangemeld hebben bij S.V. Marum worden na aanmelding uitgenodigd voor een ‘kennismaking op de club’. Op 15 april ’19 is er een rondleiding voor een groep nieuwe leden o.l.v. Lucas Bernard.

Naast de inzet van alle vrijwilligers zijn wij blij met de sponsoren die zich aan S.V. Marum verbonden hebben. Om onze waardering kenbaar te maken hebben wij op 30 maart j.l. de sponsoren uitgenodigd als speciale gast bij de wedstrijd Marum 1 –’t Fean 58. We zijn verheugd dat zich toen ook een aantal nieuwe sponsoren heeft aangemeld. De zege van Marum 1 en het mooie weer zorgde die middag voor een geweldige sfeer op de club.

S.V. Marum heeft een heel aantal trouwe supporters. Een aantal van hen heeft het initiatief genomen om een supportersvereniging op te richten. Zij hebben hun plannen voorgelegd aan het bestuur en zijn van plan om de leden binnenkort te informeren. Wordt vervolgd.

Naast de wekelijkse wedstrijden staat het samen spelen en plezier maken centraal. De activiteiten comm. organiseert gedurende het jaar verschillende activiteiten voor de verschillende leeftijdsgroepen. In de agenda staan de activiteiten die nog komen.

We hopen dat de komende maanden in het teken staan van veel voetbal plezier.