Mega verloting sv Marum!

16 mei 2019 17:15

De afgelopen weken is de activiteitencommissie weer druk geweest met het uitdelen van de loten boekjes. Bijna elk team heeft nu de boekjes ontvangen.

Ook dit jaar is de activiteiten commissie weer bezig geweest met mooie en leuke prijzen te regelen, een greep uit de prijzen zijn een Samsung smartphone, espressomachine of de hoofd prijs een sportieve luxe design fiets van gazelle!! Mede mogelijk gemaakt door Hiemstra fietsen en Foto Boezerooy.

De opbrengst is dit jaar voor het 75 jarige bestaan van sv Marum wat volgend jaar in mei zal gaan plaats vinden. De voorbereidingen hiervoor zijn al in volle gang en hopen met den mooie opbrengst van de vele acties onder andere de mega verloting er een mooi en groot feest van te kunnen maken met al onze leden en oud leden, zodat het onvergetelijk feest wordt voor jong en oud.

We hopen dat iedereen met volle enthousiasme de boekjes gaat verkopen en weer leeg in levert bij hem of haar leider.

De trekking zal plaats vinden met het eind feest van sv Marum op 22 juni 2019
Iedereen is dan van harte welkom.

Groeten,
De activiteiten commissie