Eerste overwinning VR30+

25 mei 2019 19:45

Onze voetbalmoeders hebben de laatste competitiewedstrijd gewonnen met 0-1 van Grijpskerk. De andere twee wedstrijden laten we maar even buiten beschouwing.

Ondanks de afwezigheid van de trainer, is het eindelijk gelukt om een doelpunt te scoren. Of misschien moeten we zeggen: dankzij de afwezigheid van de trainer? Maar zoals men zegt: een goede voorbereiding, is het halve werk. Laten we het maar op een toevalstreffer houden. (FYI: Peter, zonder jou waren we nooit zover gekomen. Dank!)

Van de kampioen kregen we zelfs een pluim: “We zien echt verbetering”. Houtigehage van harte met jullie kampioenschap! Veel plezier met de rondrit door het dorp op de strontkar (zoals jullie zelf zeiden).

Met luid gejuich en een handje vol geblesseerde moekes eindigt de competitie vol hoogmoed.

Tijdens Hemelvaart zal VR30+ te ‘bezichtigen’ zijn tijdens het volleyballen toernooi van feestweek Marum. Ze trainen nog even door want op 14 juni zeggen ze het Dijkstra toernooi te gaan winnen.

Dames: het was een kort en heftig seizoen van 4 maand trainen en 13 wedstrijden. In totaal 22 doelpunten tegen en 1 doelpunt gescoord.

VR30+ geeft commentaar: “Wij winnen elke wedstrijd! Helaas niet met punten, maar met lol, gezelligheid, verbetering in techniek, conditie, en positiespel. We leren van elkaar, zorgen voor elkaar, zijn begaan met elkaar. Daar heb je geen doelpunten voor nodig.”