Oliebollen toernooi, geef je op

Op zondagochtend 29 december wordt traditiegetrouw de afsluiting van het jaar gehouden in de vorm van het Oliebollentoernooi in sporthal De Holten in Marum. Het toernooi is bedoeld voor een ieder die S.V. Marum een warm hart toedraagt. Dat kan zijn als fan, speler, vrijwilliger, scheidsrechter, sponsor of zelfs als voorzitter!

Je kunt je opgeven door een e-mail te sturen naar [email protected]. Geef je naam (of namen), leeftijd en telefoonnummer door op dit adres. Geeft je zo snel mogelijk op want vol is vol! We hebben plek voor 8 teams met maximaal 9 spelers of speelsters.

- Geef je je op als individu, dan wordt je ingedeeld door de
  organisatie.
- Geeft je je op als team, dan wordt je team op sterkte beoordeeld
  door de organisatie. Zo wordt gezorgd voor een eerlijk en sportief verloop van het            toernooi
- Elk team dient minimaal 1 dame in het veld op te stellen
- Minimale leeftijd 16 jaar.
- Elk doelpunt van een dame telt voor 2!
- Sportiviteit en gezelligheid staan voorop

Het oliebollentoernooi bestaat al sinds jaar en dag! Onder het mom van gezelligheid kun je je gezin, vrienden en familie ook uitnodigen om te komen kijken. De organisatie heeft naast het toernooi ook een aantal nevenactiviteiten georganiseerd. Zo is er voor de kleintjes in de kleine zaal van de sporthal een springkussen en staat een aantal schminkdames paraat voor de liefhebber. Tevens zullen de kabouters hun talenten etaleren in de kleine zaal onder de bezielende leiding van een trainer.
Uiteraard zullen de gehele ochtend de nodige oliebollen klaarstaan zodat u alvast in de stemming kunt komen voor het afscheid van 2019! Denk er een kop koffie of thee bij en het plaatje is compleet.

Het toernooi staat onder begeleiding van een aantal clubscheidsrechters die actief zijn bij S.V. Marum. Er zal worden gespeeld onder de KNVB regels die van toepassing zijn in de zaal. Bij deze ook de oproep voor scheidsrechters die graag mee willen helpen om het toernooi in goede banen te leiden.

Opgeven mag bij Anco Smid.

Geheel in lijn met de vorige edities van het oliebollentoernooi zal er ook een jury aanwezig zijn om de Appelflap en Olieboltrofee uit te reiken en het daarbij behorende juryrapport.

In het kort!
Waar? : Sporthal de Holten Marum

Wanneer? : op 29 december van 9.00 tot 12.00 uur

Meld je aan voor de gezellige afsluiting van het jaar van S.V. Marum

Met vriendelijke groet, de Oliebollenorganisatie.