SV Marum haalt € 2.243,70 op met Grote Clubactie 2019

14 december 2019 20:00

De jeugdleden van SV Marum hebben dit jaar voor het eerste mee gedaan aan de Grote Clubactie en hebben samen de schouders eronder gezet om een mooie opbrengst op te halen voor onze vereniging. Vanaf 14 september verkochten zij loten van de Grote Clubactie aan o.a. familie, vrienden en supporters van de club.

Klik hier voor de foto's

Zaterdag 14 december waren alle 60 verkopende jeugdleden van de JO9 t/m JO12 en MO11 uitgenodigd om voor aanvang van de thuiswedstrijd van SV Marum 1 een oorkonde in ontvangst te nemen, helaas was waarschijnlijk door het slechte weer niet iedereen aanwezig. De 3 jeugdleden met de meest verkochte loten kregen een cadeaubon van Nienhuis Sport overhandigd als dank voor hun inzet.
Dit waren:

1ste Rowan Dekker 131 loten
2de Erwan Holt 44 loten
3de Rafaela Rosema 39 loten

Met de opbrengst wordt o.a. de jeugdactiviteiten op het jubileumfeest gerealiseerd. Als doel was er ingezet op €1000,- maar dit doel is ruimschoots overtroffen en hierdoor zal er nog gekeken gaan worden op welke wijze de rest van het geld besteed gaat worden voor de jeugdleden. Dit allemaal dankzij de enthousiaste lotenverkopers en -kopers!

We willen iedereen die een lot van onze vereniging heeft gekocht, hartelijk bedanken. Jouw inzet is goud waard!