JO11-1 voor 2e keer in 1 week indoor kampioen

5 januari 2020 21:30

De boys van JO11-1 krijgen geen genoeg van het door hen geliefde spelletje. Maar liefst 4 toernooien binnen 1 week werden door de heren afgewerkt. Ook het boarding toernooi in Peize werd, net als het boardingtoernooi in Nieuw-Buinen eerder deze week, winnend afgesloten.

In een prachtige ambiance werden vooraf het toernooi alle teams voorgesteld. 8 teams die op gelijkwaardig niveau leuke wedstrijden lieten zien. In de 1e wedstrijd werd Buitenpost met 4-0 teruggestuurd naar de Friese wouden. Door goed gebruik te maken van de boarding werd een aantrekkelijke wedstrijd gespeeld waarbij interim coach Harald Brüns tevreden op terug kon zien.

Ook de 2e en 3e wedstrijd tegen Winsum en Peize werden keurig en zakelijk door de Marummers afgewerkt waarbij de speaker regelmatig de namen omriep van de scorende spelers. Gezien de brede glimlach van de spelers werd dit zeer gewaardeerd.

Daarna konden de jongens zich klaarmaken voor de grande finale tegen Lycurgus. De vele meegereiste supporters gingen er eens goed voor zitten, want ook Lycurgus was tot dan toe ook ongeslagen in hun eigen poule. Met mooie acties wisten onze jongens het fysieke spel van de stadjers te doorstaan en met een klinkende 2-0 overwinning kon de champagne worden ontkurkt. Keeper Milan Aalders wist het gehele toernooi zijn goal schoon te houden en werd hier, net als topscoorder Tom van der Meulen beloond met een smakelijke attentie! Interim coach Brüns kon terugzien op een succesvolle middag in Peize.