Marcel Pascal vervangt Gert Groefsema bij SV Marum

21 mei 2020 19:15

Het is de TC van SV Marum gelukt een geschikte opvolger te vinden om de taken van verzorger Gert Groefsema over te nemen. Groefsema heeft vlak na de winter aangegeven te willen stoppen na een dienstverband van ruim 12 jaren bij zijn SV Marum.

MarcelPascal.jpg

Het komende voetbalseizoen zal Marcel Pascal beschikbaar zijn als verzorger voor zowel de heren, vrouwen als jeugdspelers.  Vanaf september is de 49 jarige inwoner van Hoogkerk op dinsdag- en donderdagavond en op wedstrijddagen beschikbaar voor alle spelers met een blessure. Op zaterdagmiddag sluit hij aan bij het 1ste elftal op de bank.

“Nadat duidelijk werd dat de wegen van VEV’67 en mij zouden scheiden, kreeg ik direct al diverse aanbiedingen waaronder die van SV Marum. Na een eerste gesprek met de TC klikte het van beide kanten, de verwachtingen van Marum en de benadering vanaf mijn kant matchten! Ik zie Marum als een leuke dorpsclub met veel sfeer maar vooral ook met  sportieve potentie”. Binnen de club ken ik al behoorlijk wat mensen, dus dat praat sowieso makkelijker, en de rest leer ik graag kennen, de keuze was daarom snel gemaakt” vertelt Pascal enthousiast.

De oa. docent beveiliger was eerder 9 jaren als clubverzorger actief bij HFC’15 Hoogkerk  en de laatste 5 jaren stond hij onder contract bij VEV’67, daarnaast kennen we Pascal  als verzorger van het jaarlijkse LV gala.

“Ik heb er enorm veel zin in en wie meer van mij wil weten, mag mij gerust aanspreken”  besluit Marcel Pascal.