In het teken van afscheid

29 mei 2020 21:45

Afgelopen donderdag 28 mei stonden de laatste trainingen van de 1e en 2e selectie gepland. Op een zonovergoten sportpark de holten was er tijd voor voetvolley en wat lekkere afwerkvormen. Maar deze laatste trainingen stonden ook in het teken van afscheid.

Afscheid01.jpg

Bij de 1e selectie was het de laatste training van onze verzorger en assistent trainer Gert Groefsema en onze hoofdtrainer Jan Mulder. Zij stonden namens onze club 9 en 4 jaar langs de lijn van ons vlaggenschip. Een afsluiting van een periode. Het afscheid in deze coronacrisis is niet wat we met elkaar gewend zijn en ook niet passend bij de verdiensten van deze mannen. Maar het is in deze tijd niet anders. In een korte speech bedankte voorzitter Buiter de inzet en passie die zij de afgelopen periode hebben gebracht met de belofte dat er langer stil zou worden gestaan bij het afscheid op een nader af te spreken teamactiviteit.

Afscheid02.jpg

Ook trainer Niezemuller nam na een jaar afscheid. Erwin is vorig jaar begonnen met zijn trainerscarrière en hij was met zijn team in een strijd gewikkeld om het kampioenschap. Door de Corona crisis zullen we helaas nooit weten of dit grote doel behaald zou worden. Ook Erwin werd bedankt voor zijn inzet voor onze club.